
کوچه ی تنهایی انتظار... چه زیبا گفت کوروش:در دنیایی که روح خودم مرا ترک میکند انتظار ازدیگران نباید داشت...! تاريخ سه شنبه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۶سـاعت 10:44 نويسنده sohila| | MiSs-A...
ادامه مطلب
هر قدر بیشتر مجبور باشید برای چیزی انتظار بکشید،وقتی در انتها به آن می رسید،بیشتر قدرش را خواهید دانست. هرقدر بیشتر مجبور باشید برای چیزی بجنگید،وقتی به دستش می آورید برایتان قیمتی تر خواهد بود. همه چیزهای خوب،ارزش صبر و مبارزه را دارند...! xa0 ...
ادامه مطلب