من فکر میکنم آن چه موجب رنجش آدم ها از یکدیگر میشوداین است که
غالبا ما آدم ها توقع داریم طرف مقابلمان به تمام وقایع دنیا از زاویه دید ما نگاه کنددر صورتی که درون هر آدمی
دنیا متفاوتی وجود دارد که با پذیرش این تفاوت هاروابط شکل مناسب تری خواهند داشت....!
نوشته شده در سه شنبه دوم آذر ۱۳۹۵ساعت 11:18 توسط sohila
@*کوچه ی تنهایی*@...
ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01