اینکه یه آدمایی بعد از اینکه کلی بهشون بدی میکنیدباز دوستتون دارندلیل نمیشه بهتون محتاج باشناونا فقط حسشونبه شما اونقدر قویه که ترجیح میدن حافظشونضعیف باشه...!
نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم آبان ۱۳۹۵ساعت 11:14 توسط sohila
@*کوچه ی تنهایی*@...
ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01