اگر تنهاترین تنها هم که باشم خدا هست...آمده ام بجنگم، حتی اگر تنهایم گذاشتندباز ایستاده ام دنیابا کفش آهنی محکم تر از همیشهزخمیم اما سربلندتنهایم اما ایستاده چون کوههمین....
نوشته شده در شنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۵ساعت 19:5 توسط sohila
@*کوچه ی تنهایی*@...
ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01