
یک قانونی هست که میگه :تا قبل از اینکه پرواز کنیهر چقدر خواستی بترس ،فک کن ، شک کن ، دو دل شو ، پشیمون شواما وقتی که پریدیاگه وسط راه پشیمون شدیبازی رو باختی...! نوشته شده در xa0یکشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۵ساعتxa020:7xa0 توسطxa0sohilaxa0 ...
ادامه مطلب
سکوت می کنم...می گذارم انسان ها تا انتهای قضاوت اشتباهشان نسبت به آنچه هستم بروند!!!می گذارم نیت های مرا اشتباه بگیرند...خیره نگاهشان می کنم....مگر چقدر مهم است درست شناخته شدن دراذهان دیگران،وقتی آن هااز درونت بی خبرند...چه فرقی می کند تو را فرشته خطاب کنند یا شیطان...اگر این دنیا غریبه است تو آشنا بمان....تو پای خوبی هایت بمان...!...
ادامه مطلب