
سکوت می کنم...می گذارم انسان ها تا انتهای قضاوت اشتباهشان نسبت به آنچه هستم بروند!!!می گذارم نیت های مرا اشتباه بگیرند...خیره نگاهشان می کنم....مگر چقدر مهم است درست شناخته شدن دراذهان دیگران،وقتی آن هااز درونت بی خبرند...چه فرقی می کند تو را فرشته خطاب کنند یا شیطان...اگر این دنیا غریبه است تو آشنا بمان....تو پای خوبی هایت بمان...!...
ادامه مطلب