@*کوچه ی تنهایی*@

متن مرتبط با «خوبی کن» در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ نوشته شده است

خلوت کن...

  • نیلوبلاگ

    یه وقتاییبشین و خلوت کننگاهی به اطرافت،به خوشبختی هاتبه کسانی که دوستت دارندبه چیزهایی کهدوستشان داریبه خدایی کهتنهایت نخواهد گذاشتآنجاست کهآرامش پیدا می کنی ... نوشته شده در xa0چهارشنبه سی ام فروردین ۱۳۹۶ساعتxa019:57xa0 توسطxa0sohilaxa0 ...

    ادامه مطلب
  • خوبی...

  • نیلوبلاگ

    سکوت می کنم...می گذارم انسان ها تا انتهای قضاوت اشتباهشان نسبت به آنچه هستم بروند!!!می گذارم نیت های مرا اشتباه بگیرند...خیره نگاهشان می کنم....مگر چقدر مهم است درست شناخته شدن دراذهان دیگران،وقتی آن هااز درونت بی خبرند...چه فرقی می کند تو را فرشته خطاب کنند یا شیطان...اگر این دنیا غریبه است تو آشنا بمان....تو پای خوبی هایت بمان...!...

    ادامه مطلب