یه وقتاییبشین و خلوت کننگاهی به اطرافت،به خوشبختی هاتبه کسانی که دوستت دارندبه چیزهایی کهدوستشان داریبه خدایی کهتنهایت نخواهد گذاشتآنجاست کهآرامش پیدا می کنی ...
نوشته شده در چهارشنبه سی ام فروردین ۱۳۹۶ساعت 19:57 توسط sohila
@*کوچه ی تنهایی*@...
ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 13:01