@*کوچه ی تنهایی*@

متن مرتبط با «سادگی من» در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ نوشته شده است

منطق...

  • نیلوبلاگ

    چشم هایت را ببندبیخیال این دنیا و آدم هایش شوبگذار بروند...بیایند...عشق بورزند...دشمنی کنند...تو انسانیت را محکم بچسبنگذار ذات هرزه این آدم هامنطق تو را هرزه کنند! نوشته شده در xa0شنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۶ساعتxa014:3xa0 توسطxa0sohilaxa0 ...

    ادامه مطلب
  • سادگی...

  • نیلوبلاگ

    دیروز .... سادگی زیباترین رنگ دنیا بود ... امروز.... سادگی بزرگترین خطای آدمهاست ...! xa0 ...

    ادامه مطلب