
چشم هایت را ببندبیخیال این دنیا و آدم هایش شوبگذار بروند...بیایند...عشق بورزند...دشمنی کنند...تو انسانیت را محکم بچسبنگذار ذات هرزه این آدم هامنطق تو را هرزه کنند! نوشته شده در xa0شنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۶ساعتxa014:3xa0 توسطxa0sohilaxa0 ...
ادامه مطلب
دیروز .... سادگی زیباترین رنگ دنیا بود ... امروز.... سادگی بزرگترین خطای آدمهاست ...! xa0 ...
ادامه مطلب