چشم هایت را ببند
بیخیال این دنیا و آدم هایش شو
بگذار بروند...بیایند...عشق بورزند...دشمنی کنند...تو انسانیت را محکم بچسب
نگذار ذات هرزه این آدم ها
منطق تو را هرزه کنند!
نوشته شده در شنبه سی و یکم تیر ۱۳۹۶ساعت 14:3 توسط sohila
@*کوچه ی تنهایی*@...ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36