هوای " یکدیگر " را داشته باشید
دل نشکنید، قضاوت نکنید
به غم کسی نخندید و به راحتی
از یکدیگر گذر نکنید !
هوای یکدیگر را بیشتر داشته باشیم
دنیا دو روز است ...
نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۶ساعت 21:19 توسط sohila
@*کوچه ی تنهایی*@...ما را در سایت @*کوچه ی تنهایی*@ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50